žáci ze 4.tříd z Prahy 4 navštívili představení 16.5.2016 v Ponci

Bylo to o tom, co se dělá doma. Líbilo se mi, jak jsme si hráli. Docela dobré bylo, že nemluvili, také se mi líbilo herecké obsazení a hudba byla příjemná. (Nikol Kušteková)

Mně se velice líbilo to, jak to krásné vymysleli, hlavně jak to graficky vymysleli. Bavilo mě to, jak jsme si tam mohli hrát. Dávám devět bodů z deseti. (Jakub Hlavizna)

Mně se líbilo, jak natahovali tu šálu a jak promítali i na zem i na plátno, jak na nás dávali tu plachtu s hvězdami a ta hudba se mi líbila. Cestou do školy padaly kroupy J. (Vojta Pichlík)

Bylo to nádherné. Líbilo se mi to, že používali hodně věcí. A taky, že jsme do toho mohli zasahovat. Byly tam holky a to je hezké a ty hry byly velmi dobré. (František Souček)

Bylo to moc hezké. Nejvíce se mi líbilo, že jsme mohli chodit na pódium. Nelíbilo se mi, že to bylo hrozně krátké. Nejlepší bylo, že tam ukazovali na plátno, jak nás natáčeli v loňském roce na té dílně. Ještě bylo skvělé, jak na nás pokládali plátno s hvězdami. Moc mě bavilo běhat s těmi štikami.(Viktorie Čeňková)